• scheidersweg 2a, 1731 lx, Winkel

    telefoon: +31 (0)224 541 541

  • Schrijnwerkersweg 4, 1786 PC Den Helder

    Telefoon: +31 (0)223 637 747

Veel gestelde vragen

Wij leveren uw bestelling aan huis af met diverse soorten voertuigen. onze chauffeurs rijden met grote combinatie en kunnen niet op elk adres makkelijk komen. onze voertuigen varieren van klein tot grote opleggers (10 tot 13,6 meter oplegger) en 2 bakwagens. indien u door ons wordt benaderd voor een leverafspraak houdt u dan rekening met uw locatie en geef tijdig aan of er een probleem kan zijn met de lengt van onze voertuigen om teleurstelling te voorkomen doordat wij niet bij u kunnen leveren.
Onze klantenservice is er voor kleine vragen omtrent uw levering, voornamelijk maken wij een leverafspraak om u bestelling te komen bezorgen, aangezien wij de klantenservice lijn delen met de planning zijn wij niet altijd telefonisch goed bereikbaar.
Via de chat kunt u altijd een vraag stellen, hoewel wij proberen hier snel op te reageren kan het zijn dat u niet direct antwoord krijgt, wij proberen altijd dezelfde dag (en anders de volgende werkdag in de ochtend) uw te voorzien van een antwoord. indien u uw e-mail invoert bij de chat kunnen wij u het antwoord via de e-mail terugzenden.
Onze track en trace is afhankelijk van de boordcomputers die de chauffeurs mee hebben, indien deze functioneren (het kan voorkomen dat er geen mobiele verbinding is) kunt u via de toegezonden link de auto volgen via internet en zult u ook een verwacht tijdsblok opkrijgen.
Constateert u schade aan uw bestelling ? dat is altijd vervelend, neemt u direct contact op met u leverancier, wij verzorgen enkel het transport en gaan niet in overleg met u hoe dit opgelost moet worden, wij doen dit met uw leverancier.
het kan voorkomen dat uw zending niet geleverd kan worden op de afgesproken dag, uiteraard is dit erg vervelend maar wij zijn helaas gebonden aan diverse regels. een oorzaak kan zijn dat uw zending niet meer op de route paste terwijl de afspraak toch was gemaakt (een order heeft te groot volume) de chauffeur zit aan het einde van zijn rijtijd (een chauffeur op de vrachtwagen mag maximaal 9 uur per dag rijden en 15 uur per dag werken volgens de cao) uw order is niet gevonden door de verlading (wij verladen onze auto's 's nachts en hierdoor kan het voorkomen dat uw zending niet gevonden kan worden) wij gaan bij deze constatering altijd zo snel mogelijk contact met u opnemen (ochtend volgende werkdag) maar dit kan soms wegvallen doordat de meldingen van de verlading niet binnenkomen.
Dit kan helaas voorkomen, uw bestelling kan incompleet bij ons aangeleverd zijn of niet zijn verladen door de nachtploeg. neemt u altijd contact op met u leverancier en laat de chauffeur dit ook noteren in zijn pda en op de leverbon.
Onze chauffeurs hebben specifieke instructies om te lossen naast de vrachtwagen. u kunt altijd met de chauffeur overleggen of er op een alternatieve plaats gelost kan worden, bij schade die hierdoor onstaat op uw erf is dan ook voor eigen risico tenzij er ernstige nalatigheid van de chauffeur kan worden aangetoond (lepel schade aan een muur, regenpijp, etc.etc.)
Helaas kan het voorkomen dat als u op een meerdaagse rit staat (vooral voor de klanten in belgie van toepassing) dat wij genoodzaakt zijn de leverdatum een dag door te schuiven, wij streven er momenteel naar om bij een leverafspraak door te geven dat het een dag 1 of dag 2 levering wordt. vaak weten wij dan 1 dag voor de datum (u krijgt bijvoorbeeld een afspraak voor dinsdag/woensdag) rond 14:00 's middags welke dag uw levering komt.
Wij verladen als onze route's 's nachts, soms kan het voorkomen door overplanning dat uw zending niet meer in de vrachtwagen kan worden verladen aangezien wij diverse buitenmaatse leveringen hebben. wij streven ernaar om deze problemen tot een minimum te beperken maar 's nachts is er geen planning aanwezig en deze zal dit soort meldingen pas de volgende ochtend kunnen oppakken.
Helaas zijn wij afhankelijk van invloeden onderweg, dit kan files zijn, chauffeurs die later vertrekken i.v.m. wettelijke nachtrust en zoveel meer. wij streven ernaar om zo veel mogelijk op de afgesproken tijd aan te komen maar helaas is het niet altijd mogelijk om exacte tijden aan te houden.
Helaas is het niet altijd te overzien of de levering correct kan worden geleverd na een afspraak, soms kan het voorkomen dat uw pakket niet meer in de vrachtwagen past, of dat de zending niet door de nachtploeg gevonden kan worden. in principe hoeft u nooit vrij te nemen voor een te leveren zending (als er geen rembours op zit) wij kunnen in goed overleg op een veilige losplaats uw producten neerzetten, maken hier een foto van en u bent beschermd volgens de vervoerscondities voor een bepaalde periode bij schade en/of afwijkingen.